Pagina's

zondag 8 juli 2012

Hallo allemaal!

afgelopen vrijdag heb ik officieel mijn diploma opgehaald dus ik heb nu heerlijk alle tijd aan mijzelf!
Toch laat ik jullie een kaartje zien wat ik een tijdje geleden al gemaakt heb, omdat mijn laatste creatie echt een misbaksel is geworden. Dit kaartje vond ik zelf wel gelukt, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Het kleuren van deze afbeelding met twee kleuren in haar jurkje, heb ik van A touch of Magnolia. Zij kan zo mooi kleuren!



Bedankt voor de reacties op mijn vorige berichtjes.

Groetjes Ellen

4 opmerkingen:

  1. Hallo Ellen
    Wat een heerlijk zomers kaartje vind het heel mooi ook je hoekjes van de memory box zijn mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, ik vind je kaartje echt prachtig. Ziet er heel gaaf uit het kleurenkaart.
    Groetjes Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartje werkelijk helemaal prachtig geworden. Schitterend ingekleurd Ellen.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg en ik vind eerlijk gezegd jouw kleuren mooier. Ze zijn wat zachter. Maar dat is ook een kwestie van smaak.
    Heb je de twee stempels over elkaar gestempeld? Dat is iets wat ik nog niet beheers....zou ik wel graag willen leren.

    Liek

    BeantwoordenVerwijderen