Pagina's

maandag 7 januari 2013

Gefeliciteerd ma!


Hallo allemaal!

Op de valreep, iedereen nog de beste wensen!!

Het is even stil geweest op mijn blog, door feestdagen en klussen is er weinig van gekomen de laatste weken.. Maar voor mijn moeder moest ik natuurlijk iets leuks maken.

Vandaag is ze 58 jaar geworden en gisteren heeft ze dat gevierd. Natuurlijk een hobby-cadeautje erbij en dit 'albumpje'.

De pagina's heb ik gemaakt met een Tim Holtz stans. Ik heb geen design papier gemaakt maar alles met inkt, stempels en embossingpoeder versiert. Ontzettend leuk om te doen! Hopelijk vinden jullie het resultaat ook mooi.

Liefs Ellen













7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je moeder Ellen, ik heb er al gefeliciteerd op haar blog. Wat een schitterende kaart heb je voor haar gemaakt, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er wat moois van gemaakt, we hebben helemaal geen designpapier meer nodig.
    Gefeliciteerd en groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ellen
    Het album is prachtig en de mal is al gebruikt en we zijn ook nog bij doe a ding geweest.mooie spulletjes gekocht.Groetjes Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook nog de beste wensen en gefeliciteerd met je moeder. Wat een mooi albumpje is dit, leuke vorm!! Prachtig gewerkt met inkt en de stempels!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend El, daar zal jouw moeder blij mee zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,
    Mooi gedaan zeg. Ziet er super uit.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, ben vandaag in de winkel geweest, etalage is mooi gelukt hoor. verder probeer ik je te mailen maar wederom krijg ik het niet naar je verstuurd. Mail mij even zodat ik kan kijken of het dan wel lukt om je te antwoorden (plannen overleg). Anders even je telefoonnummer mailen kan ik je een whatts app sturen. Groetjes jannie

    BeantwoordenVerwijderen