Pagina's

zaterdag 1 juni 2013

CAS kaarten & meer

hoi hoi,

de afgelopen tijd heb ik best veel kaarten gemaakt, maar weinig geblogd. Vandaar vandaag 2 kaarten.

Ik ben beniewd wat jullie ervan vinden!

Dit kaartje is met een stempel van Tim en papier van my minds eye.

Deze heb ik gemaakt met spulletjes van de boekvoordeel

Dit is absoluut geen CAS kaartje maar vond ik wel ontzettend schattig. De stempel heb ik van mijn moeder, Joke, gekregen. Nogmaals ontzettend bedankt mam!

En hier nog een foto van mij met mn neefje in de dierentuin. Wat een leuk ventje!

Groetjes Ellen

6 opmerkingen:

  1. Kei gaaf gemaakt.

    groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Ellen, ze zien er super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten Ellen en nog bedankt voor de gezellige dag,erg leuk is de foto met Janick.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan Ellen...toppie!
    Je naamgenoot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet nu niet wat ik moet kiezen......die mooie kaartn van je of een opmerking over die geweldige foto.
    Je kaarten zijn heel mooi en die eerste vind ik ook erg leuk als mannenkaart. Maar de foto van jou met Janick wint het!!
    Liefs Liek

    BeantwoordenVerwijderen